.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خدمات راه و شهرسازی مازندران الکترونیکی شد
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از الکترونیکی شدن خدمات این اداره کل خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان الکترونیکی شدن خدمات این اداره کل،گفت:متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل راه و شهرسازی مازندران به آدرس اینترنتی http://mazandaran.mrud.ir خدمات مدنظر خود را دریافت و حتی به صورت مستقیم با شماره تماس مسئول مربوطه که در این سایت منعکس شده ارتباط برقرار کرده و پاسخ دریافت کنند.

او با بیان اینکه دولت الکترونیک به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بستر‌های ارائه خدمات دولت به مردم، شفافیت فرآیند‌ها و نظارت کارآمد می‌تواند فساد را به‌طور جدی ریشه‌کن کند، افزود: این اداره کل در بخش‌های "شهرسازی و معماری"، "مسکن و بازآفرینی"، "املاک و حقوقی" و "مهندسی و ساخت" این موضوع را همواره در اولویت‌های خود قرار داده است.

نظری گفت: تمامی خدماتی که به شهروندان، پیمانکاران و مهندسین عضو نظام مهندسی ساختمان ارائه می‌شود در سایت این اداره کل قسمتِ میز خدمت الکترونیکی به عنوان یک درگاه واحد تجمیع شده و در جهت افزایش رضایتمندی ارباب‌رجوعان به تمامی درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود.

او افزود: خدمات غیرحضوری به شهروندان در محور‌های میز خدمت الکترونیک، اطلاع رسانی الکترونیکی، خدمات الکترونیکی، سامانه جامع فاوا، خدمات اداره مقررات ملی ساختمان، خدمات الکترونیکی شهراه و ... در حال انجام است و ارباب رجوعان می‌توانند با مراجعه به سایت این اداره کل تمام خدمات ارائه شده را به تفکیک معاونت‌ها و نوع خدمات درخواستی، به صورت الکترونیک انجام و پیگیری کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط حال حاضر و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری کرونا و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، جهت دریافت خدمات این اداره کل بهترین راه ممکن مراجعه به سایت اداره کل راه و شهرسازی مازندران و دریافت خدمات غیرحضوری است.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.